Re: Nauka pisania

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Thu 28 Mar 1996 - 00:49:00 MET

    Mirek> Jak "bezwzrokowcy" radza sobie z bezwzrokowym pisaniem
    Mirek> polskich : liter? Prawy-alt? (ale w/g regul - jest to juz
    Mirek> oderwanie reki).

  Niekoniecznie -- mozna naciskac go spodem reki (podobnie jak
Control). Co do Control, niektorzy wola go obok A (jak na Sunach). Pod
X11 i tak mozna sobie to wszystko pozmieniac (ja np. ostatnio
probowalem wyrzucic CapsLock, a nadac mu funkcje Ctrl. Bez problemu.).

  Przy okazji, ma ktos lepszy pomysl na polskie litery niz prawy alt ?
(lewego ctrl i alt nie ruszamy, w emacsie sa mi niezbedne!).

    Mirek> PS. Jako hobbysta-amigowiec nie moge sie powstrzymac od
    Mirek> radosnego hihotu, czytajac wasze zapiekle klotnie :) Na
    Mirek> mojej starej maszynce (a500, procesor mc68000, 1.8 meg
    Mirek> ramu, dwie stacje dyskow - malo imponujace, nieprawdaz;>)
    Mirek> jestem w stanie odpalic prosty procesor tekstow, drukowac,
    Mirek> grac w gierke tekstowa (bardzo mily interpreter gier
    Mirek> InfoCom - Frotz, polecam) i jeszcze sluchac malego
    Mirek> moduliku, zas moj nieszczesny procesor (7.14MHz) przezywa
    Mirek> to, zas system multitaskuje bez zarzutu... Gdybyz jeszcze
    Mirek> ochrona pamieci byla ;> M.

  No, wiesz, niektorzy i tak 'multitaskuja' bez klopotu. Smiac sie
nalezy z tych od Microsoft Windows & Co., ktorzy to multitaskuja
'kooperatywnie' czyli inaczej.

jwr
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl