Re: RISC 21064

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Thu 28 Mar 1996 - 00:53:03 MET

Marian Klekota (marian_at_amedec.amg.gda.pl) wrote:
[...]
: Kpisz Pan chyba ... porownanie linuxa z OSF/1 jest na poziomie porownania
: syreny z porche :)
[...]

    Eryk> To bardzo interesujace. Akurat tak sie sklada, ze mam okazje
    Eryk> wraz z kolega administrowac OSF/1 (w tym tygodniu nazywa sie
    Eryk> to Digital Unix :-))))) ). Obaj uzywamy Linux-a w domu (na
    Eryk> Intelu) i bardzo bysmy chcieli wiedziec, skad to porownanie,
    Eryk> ktore wydaje sie nam bardzo krzywdzace.

  Mi tez sie takie wydalo, ale nie chcialem wywolywac awantury.
  Dodam tylko, ze to rowniez specjalisci z DEC robili swego czasu
testy wydajnosci roznych UNIXow i gdy ich OSF/1 uplasowal sie na
drugim miejscu pod wzgledem context switch time, byli bardzo
zadowoleni.
  Nie, nie powiem jaki system uplasowal sie na pierwszym miejscu. To
by bylo za proste :-)

jwr
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl