Re: podatki

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Thu 28 Mar 1996 - 00:09:01 MET

W.Macewicz_at_ia.pw.edu.pl (Wlodzimierz Macewicz) wrote:

>Czy ktos ma dyskietke M$ z formularzami do obliczanai podatkow (PIT-ow)

>Na mojej PIT-30 nie da sie wczytac (Excel wylatuje z hukiem) -- nie jest to
>blad fizyczny nosnika!!

>Niby darowanemu koniowi w zeby sie nie zaglada, ale dystrybuowanie dyskietki z
>walnietym zbiorem to lekka przesada. Moze ktos ma lepsza???

>WM

>a moze ktos ma PIT-34 (dla matek samotnych rozliczajacych sie z dzieckiem)??

Czy mozna do urzedow wysylac takie formularze, czy to tylko sciaga do
zrobienia obliczen a potem trzeba wszystko przepisac lub wydrukowac na
normalnym formularzu?

Ja mam wlasnie problem z rozliczeniem podatku. Mialem w 1995 dochod w
Polsce a teraz mam klopot ze sciagnieciem formularzy. Czy ktos moglby
mi podeslac formularze dla podatnika samotnika (nie malzenski) z
odliczeniami i na ulge mieszkaniowa (PIT-D)?

Jurek