Re: Caviar 1.6 GB

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Wed 27 Mar 1996 - 11:36:54 MET

    Sebastian> Jan Rychter wrote: Przypomne Wam jeszcze tylko, ze duze
    Sebastian> i szybkie dyski maja zwyczaj

    Sebastian> Obudowe mam BigTower, wentylacja jest Ok. Nie mam
    Sebastian> obudowy wiec jest swobodny przeplyw
    Sebastian> powietrza.

  No to w koncu masz te obudowe czy nie, bo sam sobie zaprzeczasz ?
:-)

  A tak na serio, przy zdjetej obudowie czesci sa chlodzone _GORZEJ_
niz przy zalozonej.

jwr
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl