Re: karty muzyczne

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Wed 27 Mar 1996 - 12:36:30 MET

Krzysztof Foltman (kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl) wrote:

: >: Wlasnie JAKOSCI nie uzyskasz na Gravisie (natomiast jakosc Gravisa uzyskasz
: >: bez problemu na szybkim PC + SB16).
: >Naprawde tak uwazasz?
: Przynajmniej w odtwarzaniu modulow. W innych rzeczach (w tej tez) -
: kwestia programu.

Do ODTWARZANIA modulow to ja uzywam raczej magnetofonu lub CD. Natomiast
komputera uzywam do generowania dzwiekow, co najbardziej przydaje mi sie
w tzw. programach rozrywkowych (gdzie rozrywka jest przenosnia lub jest
prawdziwa (choc wirtualna)). I zdaje sie ze jest to powszechnie dominujace
zastosowanie nieprofesjonalnych kart dzwiekowych.

: >Nie porownuje oczywiscie MIDI GUS'a z muzyka SB, bo nie ma z czym.

: Cubic Player ?

Nie, np. DOOM, Hexen, C&C, Descent... I tak jak SB16 i GUS sa dla mnie
takie same w kwestii odtwarzania sampli, to GUS ma calkowita przewage
w MIDI (bo SB nie ma MIDI).

Nie jestem zadnym fanatykiem dzwieku/gier - moze sa jakies patenty ktore
umozliwiaja uzyskanie _muzyki_ z SB16 (poza oczywiscie robieniem DSP z
glownego CPU komputera), ale FM to dla mnie nie jest muzyka.

--
Greetings,
                                                KHC