Re: Naprawa HDD

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 26 Mar 1996 - 17:55:54 MET

Andrzej Pastusiak (pastus_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl) wrote:

> Fajnie wychodzi 600$ dzinnie * 20 dni * 11 miesiecy ~ 130.000$ rocznie.
> Nie wiesz gdzie mozna zalapac taka robote. Po adresie wniskuje ze piszesz z
> Wroclawia, a nie z Irlandii, gdzie dziala Maxtor. Za takie pieniadze moge
> przemontowywac talerze na takie cos co czyta ;-)

No i zgadza sie: $30.000 dla serwisanta, drugie tyle na jego ubezpieczenie
oraz podatki (lekko liczac) i pracodawcy zostaje $50.000 brutto rocznie.
Z tego musi zaplacic ze zuzyte narzedzia, materialy, energie i czynsz.
Poza tym serwisanta trzeba od czasu do czasu doksztalcic i wyslac na jakis
kurs, no i trzeba sie reklamowac, zeby te dyski ktos chcial przynosic.
Ciekawe, jaka jest koncowa rentownosc takiego interesu. Ja szacuje, ze
ponizej 10%.

Tomek