Re: Linux - problem

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 25 Mar 1996 - 16:19:42 MET

Cezary Lagod (ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl) wrote:
: Michal Ciborowski (mciborow_at_labi29) wrote:
: : Moje pytanie bedzie zapewne banalne, ale poki co nie znam na nie odpowiedzi.
: Pytania sa tendencyjne, prosze o inny zestaw ;)
: A pewnie nie instalowales sobie zrodel kernela :) Z tego wynika, ze nie
: mozesz tez nic kompilowac :) Moja rada : doinstaluj sobie zrodla kernela i
: wszystko bedzie ok!

A przynajmniej headery z kernel'a, bo to oczywiscie ich brakuje najbardziej.
Ale najlepiej rozpakowac caly kernel, i zrobic make dep - to ustawi linki.

--
Greetings,
                                                KHC