Re: Linux - problem

Autor: Cezary Lagod (ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl)
Data: Mon 25 Mar 1996 - 13:11:43 MET

Michal Ciborowski (mciborow_at_labi29) wrote:
: Moje pytanie bedzie zapewne banalne, ale poki co nie znam na nie odpowiedzi.
Pytania sa tendencyjne, prosze o inny zestaw ;)
A pewnie nie instalowales sobie zrodel kernela :) Z tego wynika, ze nie
mozesz tez nic kompilowac :) Moja rada : doinstaluj sobie zrodla kernela i
wszystko bedzie ok!

Pozdrawiam,
        Czarek

--
Cezary Lagod    C4, FTiMS, Warsaw University of Technology
                ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl or ciniek_at_voodoo.mikrus.pw.edu.pl