Re: Cuda i inne klopoty.Pomocy

Autor: Jacek Kijewski (c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl)
Data: Mon 25 Mar 1996 - 14:29:56 MET

On 18 Mar 1996, Radoslaw Poplawski wrote:

> A ile monitorow widziales? Sadze, ze ja wiecej.
> Dalej pisalem, ze to zalezy od egzemplarza. Gdyby kazdy egz. byl
> walniety, to firmy by juz nie bylo. Ale akurat punkt 1 dotyczy
> kazdego.

 Z poprzedniego konta mialem w signie "Szef i wlasciciel Abakus S.K.".=20
Teraz ju=BF nie mam. Ale zapewniam Cie, ze nieco monitorow juz moje oczy=20
widzialy.

> Mag Magowi nierowny. Sam widzialem Magi (takie w cenie Daewoo),
> ktorych sam bym nie kupil. To ze Daewoo sa tanie to b. dobrze, bo
> wiecej nie sa warte. Zreszta w tej grupie cenowej trudno mi polecic
> cokolwiek innego. Jednak warto co nieco odlozyc i sprawic sobie CTX.

 Eeee... Monitor jak zarowka (taki okragly). Jak jestes taki znawca, to=20
czemu nie polecasz Necow lub Sony ( a moze Miro). Jakies sto baniek za=20
pietnasce cali? Co to jest dla fachowca? ( ja jednakze wolalem kupic=20
Daewoo). Z drugiej strony wielu dostawcow sprzedaje sprzet poserwisowy, z=
=20
beta-magazynow lub ogolnie mowiac lewy. Wtedy nic dziwnego, ze nie dziala=
=20
lub dziala paskudnie.

           "Kazda dostatecznie zaawansowana technologia
            niczym szczegolnym nie rozni sie od magii"

           Jacek Kijewski, c55610jk_at_smokie.elka.pg.gda.pl