Re: Cuda i inne klopoty.Pomocy

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 21:07:08 MET

> From: Jacek Kijewski <c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl>

> Klamstwa i oszczerstwa. Nic takiego nie zaobserwowalem.

A ile monitorow widziales? Sadze, ze ja wiecej.
Dalej pisalem, ze to zalezy od egzemplarza. Gdyby kazdy egz. byl
walniety, to firmy by juz nie bylo. Ale akurat punkt 1 dotyczy
kazdego.

> No wiec ja nie musialem.

No to bardzo dobrze. Inni mieli mniej szczescia.

> MAG? Mialem juz powody sie uprzedzic. Daewoo sa tanie. A jakoscia
> porownywalne z 15" Philipsami, jezeli ktos takie ogladal.
> Ja w kazdym razie dotychczas (tfu,tfu) nie mialem powodow narzekac...

Mag Magowi nierowny. Sam widzialem Magi (takie w cenie Daewoo),
ktorych sam bym nie kupil. To ze Daewoo sa tanie to b. dobrze, bo
wiecej nie sa warte. Zreszta w tej grupie cenowej trudno mi polecic
cokolwiek innego. Jednak warto co nieco odlozyc i sprawic sobie CTX.

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl
UWAGA! Zmiana adresu!!! Poczte prywatna prosze kierowac
       chwilowo na adresy (najlepiej na REPLY adres):
1. point_at_infonet.wroc.pl
2. rafal_at_arax.ict.pwr.wroc.pl
3. radekp_at_wro.ternet.pl