Re: Gravis i Win95

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Sun 24 Mar 1996 - 21:06:55 MET

> Czy ktos moglby mi pomoc w nastepujacym temacie mianowicie :
> mam na pokladzie Gravisa ACE ktory bezproblemowo chodzil mi do tej pory (na
> oryg. drv. do win95 i adresach ktore mu przydzielilem) .Wszystko zaczelo sie
> od tego gdy pewien programik skopal mi dokladnie win95 i musialem wykonac
> ponowna istalacje calego windoze .
> Teraz nie moge zainstalowac swojej karty gdyz wartosci I/O ,DMA,IRQ
> (240,5,12),ktore miala wczesniej przyznane sa nie dostepne ( windows wola mi
> konflikt urzadzen ) wspomne ze na takich ustawieniach grala wczesniej
> bezproblemowo.
> [...]

Nie wiem co sprawdazales i co masz w komputerze, wiec sprobuje cos Ci
doradzic, choc nie wiem czy nie bedzie to za proste.
Sprawdz, czy po wywaleniu Win95 nie zainstalowales jeszcze raz
sterownikow do twojej karty pod dosem. Mozliwe ze zainstalowal sie
jakis programik od Gravisa i trzyma przerwanie a Win stwierdza ze
karta ma konflikt. Ja tak mialem, choc nie z Gravisem, instalowal sie
programik do kontroli Volume i Win95 stwierdzal ze karta jest zajeta.

                            Masny 8^)