Gravis i Win95

Autor: Waldemar Nowak (dono_at_wro.ternet.pl)
Data: Sat 23 Mar 1996 - 21:25:19 MET

Hej!
Czy ktos moglby mi pomoc w nastepujacym temacie mianowicie :
mam na pokladzie Gravisa ACE ktory bezproblemowo chodzil mi do tej pory (na
oryg. drv. do win95 i adresach ktore mu przydzielilem) .Wszystko zaczelo sie
od tego gdy pewien programik skopal mi dokladnie win95 i musialem wykonac
ponowna istalacje calego windoze .
Teraz nie moge zainstalowac swojej karty gdyz wartosci I/O ,DMA,IRQ
(240,5,12),ktore miala wczesniej przyznane sa nie dostepne ( windows wola mi
konflikt urzadzen ) wspomne ze na takich ustawieniach grala wczesniej
bezproblemowo.
Jak podgladam te urzadzenie to windows nie chce mi jego opisac i rzuca haslo
<brak dostepnych opisow>
Po przeanalizowaniu mysle ze jest to moja karta tylko dlaczego rezerwuje
adresy a nie udostepnia urzadzenia . Przejrzalem plik registry i w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE(chyba ten przechowuje dane o zainstalowanym sprzecie
)wyrzucilem wszystko co zwiazane z Gravisem przebootowalem a on dalej
rezerwuje te adresy i nie ma mowy o ponownym zainstalowaniu karty .
Wspomne jeszcze ze innych wartosci adresow dla tej karty nie moge
przydzielic gdyz nie mam juz nic wolnego .
Gdzie mozna znalesc i edytowac wartosci dotyczace ustawien sprzetu i co za
licho trzyma moja karte ?
Czy ktos umialby mi pomoc ?

Serdeczne dzieki za kazda pomoc

Pozdrawiam

Waldek

P.S. Stracilem na to chyba pol dnia i jedna rzecz tylko mi przychodzi wyczyscic
i instalowac od nowa :-)