Re: Jaki twardy

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 23 Mar 1996 - 08:30:36 MET

ziemek_at_druid.if.uj.edu.pl (Ziemowit Buczynski) wrote:

>Podzielam ta opinie, bo juz kilka takich dyskow zainstalowalem i nie
>mam z nimi klopotow, ale kontrolera UMC raczej bym sie na twoim
>miejscu pozbyl... U mnie zagrzal miejsce przez tydzien (o przepaszm
>moze dwa). Zachowywal sie c najmniej dziwnie zwlaszcza gdy probowalem
>przekonac go do pracy pod Novellem z mirroringiem.
>
> Ziemek
>======================================================
>Ziemowit Buczynski
>mailto:ziemek_at_druid.if.uj.edu.pl

ja pod novella probowalem oswic plyte z chipset intel, a plyta
byla (jest) wyprodukowana przez powszechnie znana firme "NoName" :)
to durne bydle na pentiuma za skarby nie chce dzialac przy jednoczesnie
wlaczonym internal i external cache. dos praaaawie ok, ale novell sie wywala.
nie pomoglo nawet zjechanie z f. ze 120 do 75MHz (procesor na 120)

dzisiaj zmieniam na jakiegos taniego sis'a. niestety tez noname.
ciekawe jakie kwiatki przy nim urosna :))