Re: NC pod OS/2

Autor: Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 22 Mar 1996 - 22:27:18 MET

On Fri, 22 Mar 1996, Arkadiusz Dymek wrote:

> To znowu ja poczatkujacy Warpiarz.
> Tym razem z pytankiem: ktory z klonow NC pod OS/2
> jest najlepszy ???
> Arkadiusz D.

Co prawda istnieje nawet NC specjalnie dla OS/2, ktory moze wygladac jak
NC dla DOS, Norton Desktop for DOS, Norton Desktop for Windows oraz "po
Warpowemu", ale ja radzil bym raczej oswajac sie z programem napisanum w
duchu OS/2. Ja na codzien uzywam ZTree Bold - klon wiadomo czego, ale
przede wszystkim File Manager/2 wraz z dodatkami. Trzeba go troche
oswoic, ale sie oplaci. Konfigurowalny pasek narzedzi, drag&drop, mozna
go skonfigurowac tak, ze nie sieje oknami po ekranie, tylko trzyma je "w
kupie", tzn. w ramach okna programu, obsluguje zagniezdzone
wielopoziomowo archiwa, itd. Nie bujaj sie po swiecie, tylko sciagnij go
ode mnie, z ftp.pg.gda.pl/pub/OS/os2/fm.

OSciski!
Mirek Nowakowski