Re: NC pod OS/2

Autor: Daniel Koc (KOCIO%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl)
Data: Sat 23 Mar 1996 - 18:03:37 MET

On Fri, 22 Mar 1996 22:06:22 +0100 JAKUB LASAK said:
>polecam Dos Navigatora, wyglada jak nc ale 100 razy lepszy ...
> Jakub Lasak
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja tez i to bardzo! Zrobili go za wschodnia granica. Nie ma tylko wlasnych
przegladarek, ale jest cholernie elastyczny poza tym. Niewiele bledow
drobnego sortu. CD-player, uproszczony arkusz kalkulacyjny, kalkulator
ladny, kolo 20 formatow archiwizerow, ustawialny wyglad okienek, podswietlanie
nazw plikow kolorowo, dysk tymczasowy (trzyma linki do plikow z dowolnych
katalogow), obsluga komentarzy "descript.ion" (itp.), smietnik, Tetris,
okienka pascalowe, F3 na katalogu = Ctrl+Q z NC (mozna policzyc wielkosc
kilku wybranych katalogow), prosty zestaw do narzedzi dyskowych... A wszystko
ponizej 1 Mb! Jak widac - dobry program mozna napisac nawet pod DOS i bez
trybu graficznego...
Troche sie rozszalalem, bo mnie jara ten programik, ale nie uzywam go pod
OS-a, wiec nie wiem, czy pojdzie na HPFS? 8{ . Ale warto chocby pod DOS-a!

A(c)ha - Shareware. Chca ze 25$ za usuniecie ekranika przypominajacego
o rejestracji (dosyc losowo sie pojawia) i dodatkowe (!) bajery typu
skroty klawiszowe do wybranych sciezek.