Re: karty muzyczne

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 22 Mar 1996 - 12:38:35 MET

On Thu, 21 Mar 1996, Krzysztof Foltman wrote:

> Wlasnie JAKOSCI nie uzyskasz na Gravisie (natomiast jakosc Gravisa uzyskasz
> bez problemu na szybkim PC + SB16). Powodem jest bardzo prosty algorytm
> interpolacji w GUS-ie, latwy do realizacji na drodze programowej (wiem, bo
> stosuje ten algorytm z powodzeniem od dluzszego czasu).

Do odtwarzania MIDI ???????

> Ok, posluchaj np. striving.mid czy gdvib6.mid czy swngcafe.mid (tak tak, z
> gusa) na gusie i na awe (wlaczajac reverb/chorus na tym ostatnim), ciekawe,
> czy bedziesz mogl powiedziec to samo.

Nawet jesli skombinuje ( czytaj sciagne sobie ) nowe patche do Gravisa to
bedzie on gral gorzej ? Nie sadze.... W AVE musisz sobie po pierwsze
kupic SIMM'y do rozszerzenia pamieci a po drugie zalatwic biblioteki
Sound Font ktore o ile wiem darmowe nie sa...

> Inna sprawa, ze taki DOOM lepiej gra na GUSie niz na AWE (nie probowalem
> jeszcze podstawiac lepszego SBK - musze sobie najpierw rozszerzyc pamiec).

Ehehe, kombinowanie....

> Do AWE jest free developer's kit. Marny zreszta, jak zwykle. A co jezeli
> dema mnie nie obchodza ? :-)

A ja tam lubie sobie czasem cos poogladac...

> Niezupelnie doskonala. Raczej doskonala suchosc :-| Pozostaje czekac az Gravis wypusci wreszcie (hehe,
> pewnie nie wypusci, bo sie okaze ze procesor za wolny, albo ze reverb to u
> nich zwykly delay, no, moze z dwoma odgalezieniami) :-)

Jesli chodzi o nowe karty Gravisa to zobaczymy co wymysla, bo jak
wypuscili na rynek Gravisy to zrobili niezle zamieszanie wlasnie dzieki
jakosci dzwieku za niska cene w przeciwienstwie do AWE ktory jest po
prostu drogi ( jesli jeszcze doliczysz sobie dodatkowa pamiec ). Za ta
cene jaka kosztuje AWE to powinien miec on ZNACZNIE lepsze brzmienie a
nie tylko porownywalne z Gravisem...

                                                Jurand