Re: Krotkie (?) porownanie twardzieli oraz wyniki testow

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 19:39:00 MET

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>PS4. Kto tu mowil ze instalacja jest latwa? Drugi raz to robie, drugi raz
> mam klopoty (fakt, moze mam kiepski komputer, ale do tej pory nie
> narzekalem). W95 odwzajemnia niechec?
> Chcialbym widziec jakiegos wiekszego lamera przy pracy - instaluje
> sie calkiem normalnie, potem restartuje, potem jescze raz restartuje,
> i juz w kolko "blad w Rejestrze". Winne oczywiscie PIO3.
>

>Jarek.

Mozesz miec sporo racji. podam inny przyklad, ale dotyczacy
akurat duuuzo mniejszego, i wolniejszego dysku.
Mianowicie taki quantum 270MB (dziesietnie nie binarnie :) bo to 256 chyba,
albo jakos tak).

zmienilem sobie plyte. mam w niej mozliwosc ustawienia pio na auto,
albo wybrac konkretny. i zaczalem eksperymenty. pod dos'em wogole nie
sprawdzalem, bo pod nim trudno wykryc jakis byk :) ale mialem przeciez
linux'a :)
ustawiam pio0, ok.
pio1, ok.
pio2, ok.
no to pio4 , dysk milczy :) wcale sie nie zdziwilem.
na deser pio3 . lilo, poszlo.
rdzen sie rozpakowal, wykryl wszyskto jak nalezy, zamontowal
volumen na read only i zaczal sprawdzac. pomerdal troche glowicami
po czym stwierdzil ze filesystem jest calkowicie do ... i nie bedzie
z nim pracowal. milo z jego strony, bo niczego nie uszkodzil :))
przestawilem z pio3 na pio2, i znowu wszystko chodzilo jak dawniej.

moze to racja ze dyski maja wyzylowane pio i dlatego zdychaja, przeklamuja
itp/itd.