Re: Caviar 1.6 GB

Autor: Andrzej Walkanis (awa_at_imio.pw.edu.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 12:17:46 MET

Czesc

Bylem wczoraj u klijenta ( panie programy nie chodza, zrob pan cos).
Na Cavierze 1.6 GB mial ponad 4.5 MB bad sectors. Widzialem ten dysk
przed dwoma tygodniami i byl OK. Co do przegrzania sie to raczej watpie,
jest to, tak jak ktos to juz sugerowal, wina naszych wspanialych
importerow ( moze byc i gowno byle tanio, osly i tak to kupia).
Skontaktowalem sie ze sprzedawca tego dysku, co by mi klijenta w maliny
nie wsadzil, twierdzi on, ze od jakis trzech miesiecy jest b. duzo
padnietych Caviarow 1.6 GB i to u wiekszosci sprzedawcow.
Ten Caviar byl made by Malesia seri niestety nie spisalem.
Wniosek jaki mi sie nasowa, wstrzymac sie na miesiac dwa z kupnem tych
dyskow,
az zejdzie z rynku padnieta partia.

                Andrzej Walkanis
                awa_at_imio.pw.edu.pl