Re: WINDOWS95

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 21:20:30 MET

>Nieee, na 12 MB tez sie franca tlucze... widzialem wiec wiem o czym
>mowie... OS nawet na 16 potrafi sie zdrowo zapchac ( nie mowiac juz o tym
>ile sie ta franca laduje ). Praca sensowna a praca wygodna to dwie rozne
>sprawy :)

bez przeginania paly :) naprawde po odpaleniu worda 2.0, ami pro 3.0 i
excela 4.0 oraz paru rzeczy w rodzaju wav w tle (spod os2), zegarek, jakis
norton uspiony w okienku dosowym wszystko fruwa a dysk kreci sie z rzadka.
zreszta moze to wina tego, ze mam szybkie dyski i dobry kontroler... nie
uzywam connerow cfs :)
karpio