Re: Mapa ze zdjecia lotniczego.

Autor: A. Cianciara 39-83 (alexc_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 15:17:41 MET

Wojciech "Sas" Cieciwa (cieciwa_at_ipx) wrote:
: Witam !

: Przepraszam, ze to z czym sie zwracam jest biezupelnie na temat,
: ale moja skromna wiedza i mozliwosci dawno sie skonczyly.

: Problem z ktorm nie moge sobie poradzic jest nastepujacy:
: nalezy stworzyc mape na podstawie zdjecia lotniczego
: (zdjec jest kilkaset, po zlozeniu daja plachte 4x7 metrow)

Mozesz sprobowac w Intergraph Polska (Warszawa). Jak ostatnio pokazywali
taki system do tworzenia map. Bardzo ladnie to wygladalo. Wlasnie
na podstawie strych map (lub zdjec) tworzyli mapy cyfrowe.
Adresu szukaj w PCKurierach. Maja jakiegos przedstawiciela w Krakowie,
nawet dali mi jego wizytowke, ale ... nie byla mi potrzebna wiec juz jej
nie mam.
Dla uczelni mieli "specjalne ceny".
Acha jeszcze jedno wszystko to chodzilo na WinNT i nic innego :(

Pozdrawiam
Alex

--
e-mail: alexc_at_geol.agh.edu.pl              University of Mining & Metallurgy
tel: (48 12) 17-38-93, fax: 33-10-71       Institute of Geophysics