Re: Nie Primax a Legend Ultrasound

Autor: Cezary Lagod (ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 15:16:14 MET

Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl) wrote:
:
: Juz za okolo 300 zl mozna kupic karte zgodna 150% z GUS.
: Karta nazywa sie Legend UltraSound i jest takim Primaxem "inaczej".
: Standardowo ma 512 kB RAM rozszerzalne do 1MB. Caly software, przychodzacy
: na CD jest Gravisa. Codza wszystkie demosy i DOOM ][...
: I nie mowcie ze AWE 32 VE, ktora kosztuje 500 zl jest lepsza ...:)

Czy testowales ta karte, czy po prostu o niej przeczytales ? Ja jak spytalem
sprzedawce w jakim stopniu ta karta jest zgodna z Gravisem, to mi
odpowiedzial, ze w jakims 50 % !!!! Co mnie od razu zniechecilo :) I dobrze,
bo sobie kupilem normalnego GUS'a z 1MB i sobie chwale !
Moze ktos napisze, czy mial jakies problemy z Legend UltraSound ?

--
Cezary Lagod    C4, FTiMS, Warsaw University of Technology
                ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl or ciniek_at_voodoo.mikrus.edu.pl