Re: Drukrka HP III

Autor: Przemyslaw Racinowski (PRZEMEKR_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 04:58:32 MET

>Powiem wiecej: sa firmy software'owe, ktore TEZ MAJA ISO 9*** ....
>I na czym to polega?? Na prawidlowej dokumentacji drukowania
>podrecznikow, nagrywania dyskietek i pakowaniu w pudelka ????? :))
>Szkoda, ze M$*.* nie ma ISO...... Moze niektorzy by na oczy przjrzeli
>:))))
>
>Pozdrawiam,
>
>Maciej

Tak, ale maja czym sie pochwalic. Problem w tym, ze ludnosc za bardzo wierzy
w to, ze ktos ma znaczek normy takiej to a takiej, i nie dociera do niej ze w
groncie rzeczy niewiele to znaczy. Ale reklama dzwignia handlu - stad
popolarnosc takich rozwiazan.

Dorzuce swoje trzy grosze na temat serwisu HP. Dawno sie co prawda z nimi nie
meczylem, ale swego czasu pracujac w serwisie komputerowym posylalem im raz
po razie drukareczki. Kiedys mialem rekordzistke HPDJ 510 - trzy razy
wachlowalismy w obie strony zanim powrocila do mnie naprawiona. A oczywiscie
za kazdym razem dostawalem angielski dokumencik jaka to ona niby sprawna i
przetestowana. Patrzac na ceny jakie HP Polska bierze za naprawy bylo to
dosyc nieoczekiwane. W ogole mialem o nich b. dobre zdanie - ale od tamtego
przypadku coraz bardziej ono podupadalo. Teraz mam do naprawy HPLJ 4. Za
modol grzewczy do niej musze zaplacic 800zl, za robocizne $45 / godzine
pracy. Czyli pewnie bym zaplacil te $45, gdyby oni mi robili + oczywiscie $45
za wycene naprawy, jesli bym o to poprosil (bo niby na slepo dzialac?).
Jednak wole to sam robic, bo ceny robocizny sa dla mnie nadal szokujace. Poza
tym rozebranie takiej HP 4 nie jest skomplikowane, i srednio doswiadczony
serwisant sam dojdzie co wlasciwie ma wymienic. Polecam wszystkim samodzielne
dochodzenie co jest. Drukarki laserowe HP maja bardzo ladnie zorganizowana
budowe modulowa. A oszczedza sie jednak troche pieniedzy.
Czy jest na liscie ktos od HP Polska?

PrzemekR_at_tch.waw.pl