Re: !!!! WIN95 !!!!

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 13:10:55 MET

Tomek Jaœiński (tomjas_at_waw.pdi.net) wrote:

: > Wlasnie to jest/bywa problemem; "dla dzieci" => "wie lepiej, co chce
: > uzytkownik"...
: Panowie, jak ktos ma wadliwy lub nie przetestowany z W95 sprzet,
: jakies wynalazki (chipset VIA,stary SIS, UMC, oznaczony
: jako WRITE BACK CACHE itp) to bedzie mial wiele klopotow z

Tak, ja mam bardzo wadliwe i nieprzetestowane sprzety: jakis tam
ASUS z jakims tam chipsetem SiS496/497, jakis tam ASUS z jakims
tam chipsetem Triton, do tego jakis tam NCR 53c810 i jakis tam
Adaptec 1542B, jakies tam dyski ST32550N; slowem same wynalazki.
I jak przenosze dyski miedzy jednym a drugim, to W95 po prostu
musi sobie bez pytania mnie o zdanie doinstalowac wszystkie
sterowniki - tak jakby nie moglo bez nich dzialac (dodam dla
ulatwienia, ze jesli doinstalowuje sobie obsluge chipsetu, to
chyba jest to dowod, ze na tymze chipsecie juz dziala bez nich,
nieprawdaz?).

: Mam ten system od czasu BETA , wtedy faktycznie padal, teraz nie
: obserwuje niczego co by usprawiedliwialo zajadla krytyke w tym FORUM.

Mam przypomniec magiczne zaklecie do debug'a? :)

--
	Leszek.