!!!! WIN95 !!!!

Autor: Tomek Jaiński (tomjas_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 20:23:17 MET

Lech Szychowski wrote:

> Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl) wrote:
>
> : A tak w ogole: jak mozna miec problem z zainstalowaniem win95???
> : Przeciez to instalka dla dzieci (ale moze my w Polsce lubimy bardziej
>
> Wlasnie to jest/bywa problemem; "dla dzieci" => "wie lepiej, co chce
> uzytkownik"...
> Panowie, jak ktos ma wadliwy lub nie przetestowany z W95
sprzet, jakies wynalazki (chipset VIA,stary SIS, UMC, oznaczony
jako WRITE BACK CACHE itp) to bedzie mial wiele klopotow z
praca Windows. Przerasowane procesory, wadliwe pamieci,
stare plyty LOCAL-BUS moga dzialac wadliwie pod tym systemem.
Nakladki pracujace w trybie REAL, programy z WIN31, TSR-y dosowe,
brak obycia z tym systemem napewno dadza o sobie znac NEGATYWNIE.
Mam ten system od czasu BETA , wtedy faktycznie padal, teraz nie
obserwuje niczego co by usprawiedliwialo zajadla krytyke
w tym FORUM.

Tomasz JASINSKI.