Re: Tusz do drukarki

Autor: Michal Pierewicz (yspierew_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 11:23:21 MET

Rafal Iwaniec wrote:

> Prosze o pomoc w sprawie pojemnika na tusz do drukarki HP DJ 520(cz-b).
> Kupilem tusz do napelniania pojemnikow f-my BOEDER (czy jakos tak).Jest
> tam zmyslne urzadzenie ktore pozwala umiescic pojemnik (cartridge) w taki
> sposob ze wlanie tuszu jest dziecinnie proste i z gory ustalone jest w
> jaki to sposob zrobic.Metalowa rurka wylamuje w jednym z rogow malutki
> otwor i przez ten otwor wlewany jest tusz.Wszystko pieknie.Tylko ze teraz
> zamiast drukowac moja drukarka maze po papierze.
>
> Help Me!!!!

Po pierwsze:
Kupiles zestaw do nie tej drukarki (HP DJ500 zapewne)
Po drugie:
To nie takie proste, ale da sie zrobic;
Musisz wiedziec, ze w pojemniku do DJ 510/520 o
zwiekszonej pojemnosci znajduje sie zmyslne urzadzenie zapobiegajace
wlasnie wyciekaniu tuszu. Caly witz polega na tym, aby to urzadzenie
dalej dzialalo.
Po trzecie (do rzeczy):
A) Wybijasz biala kulke z rogu pojemnika (juz zrobione)
B) Dmuchasz do zaworka w srodku, oznaczony strzalka, od razu zatykasz
   go, np tasma. Foliowe woreczki w srodku powinny byc nadete :-)
C) Dopiero teraz wlewasz tusz, atrament...
D) Zatykasz otwor po kulce, w rogu.
E) Odklejasz tasme zatykajaca zawor, (w srodku)
D) Montujesz, przeczyszczasz

Powinno dzialac
Powodzenia Michal Pierewicz