Re: Za co PRZEPRASZAM ?????

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 22:17:20 MET

>Nie wiem, w moim starym ogolniaku byl normalny linux jako serwer,
>przylaczony linia dzierzawiona (V LO w Krakowie) :-)
>Ale to nie bylo w ramach IdS-u.

w lublinie sa w tej chwili 4 szkoly w regularnym internecie - linia
dzierzawiona albo swiatlowod, zadne ideesy. jest tez kilka dalszych szkol
po radiolinii. poza tym stoja ogolnodostepne pcty na umcs i kazdy kto chce
moze korzystac z internetu. przez modem takze jest to mozliwe. wielu
uczniow korzysta z internetu bez roznych kretynskich programow ids,
reszcie takie programy i tak na nic potrzebne nie sa bo ich to nie
interesuje. kto chce moze sie uczyc, kto nie chce nie zabiera
niepotrzebnie pieniedzy. cale szczescie ze w lu nie ma ids. ja tez tak
dobrych pare lat temu zaczynalem - jako uczen ogolniaka, ktory jak chcial
to i mial dostep do sieci... bez specjalnych ograniczen i z wielokrotnie
wiekszymi mozliwosciami niz te marne proby pod szczytnym haslem internet
dla szkol... wiec moze nie zartujmy, bo to wcale nie jest zabawne.

karpio