Re: Caviar 1.6 GB

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 21:50:06 MET

>Czy ktos z szanownych dyskutantow ma lub mial problemy z
> dyskami CAVIAR 31600 ?
>Prosze o e-mail uzytkownikow.
>Wlasnie poszedl mi drugi taki dysk (zaczyna pokazywac bad sectors).
>Firma wymienia dyski na gwarancje (ten drugi zyskal 750 KB bad w
>ciagu 3 dni pracy po ok 4godz. dziennie).

podaj skad masz te caviary - moze firma jakies lewe sprowadza. a poza tym
sprawdzilbym kontroler, bo moze dyski sa ok, a wina jest po twojej
stronie... imho caviarki 1.6 sa naprawde dobrymi dyskami. jak dotad nie
mialem z nimi zadnych problemow mimo ze na kilku takich pracuje. sa
naprawde piekielnie szybkie.
karpio