Re: Urzadzenia w w95

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 20:49:33 MET

Wlodzimierz macewicz (W.Macewicz_at_ia.pw.edu.pl) wrote:
: Wiele pomyslow mi sie podoba, panel i hierarchiczne foldery
: wygodniejsze niz poprzednio itp.

Pol nocy tez mi sie podobaly. A potem zauwazylem ze mnie reka boli.
Od machania mysza.
Fajne moze to nowe menu, ale jak trzeba z tego samego glebokiego poziomu
odpalic kilka programow, to sie czlowiek namacha co niemiara.
Teoretycznie moge sobie umiescic skrot na pulpicie, ale to tez niewielki
zysk, bo mi ten pulpit byle program przykrywa.
Dawniej to ProgMan wyswietlal mi 99% uzywanych rzeczy. wystarczylo kliknac
w wystajacy rog, albo w tlo i bylo po po problemie.

P.S. Progman ciagle jest, ale juz widac ze w etapie schylkowym.
PS2. Listwe zadan musialem powiekszyc do dwoch linii, i zminimalizowac
     do zera. Nawet mi sie na poczatku podobalo (zjezdzam mysza na dol
     i sie pokazuje) ale pozniej popracowalem w paru programach, gdzie
     trzeba bylo co nieco na dole przycisnac. Zjezdzam mysza na dol,
     oczywiscie przesadzam, wyswietla mi sie ten pasek zadan, musze
     uciekac..

Jarek.