Re: 586 AMD 133 ??? Pytania, pytania ...

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 20:30:26 MET

Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl) wrote:

> Karta dzwiekowa? Zeby patche do Primaxa ladowaly sie o .01s szybciej?

Akurat Primax i inne GUS-y to zly przyklad, te karty nie lubia
podkreconej magistrali. Ja mialem ISA podkrecona do 16 MHz i
w grach typu DOOM Primax strasznie mi znieksztalcal efekty dzwiekowe.
Poza tym wszystko chodzilo OK (MIDI, nagrywanie i odtwarzanie dzwieku itp.).
Dopiero po powrocie na stare dobre 8.33 MHz problemy ustapily.

Tomek