Re: WINDOWS95

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 08:10:16 MET

On 15 Mar 1996 03:36:58 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>Ja swoje pierwsze ostrogi pod OS/2 zdobywalem na 386DX/40MHz + 4MB RAM
>I byla to wersja 2.1 znacznie bardziej "zasobozerna" niz WARP. (to nie
>windoze, zeby kazda nowa wersja powodowala pogorszenie performances).
>Nie mowie zeby to byla rakieta, ale wiele rzeczy dalo sie zrobic.
>Uwaga: sytuacja BARDZO sie poprawiala po dolozeniu 4 SIMM po 256kB.
>Przejscie z 4 na 5MB dawalo wiekszego kopa (wzglednego) niz przejscie
>z 5ciu na 8. (nietrudno to sobie zreszta wytlumaczyc).
>Moj mlody kolega, ktorego namowilem na WARPa do dzis uzywa go na
> [...]
Ma gosciu racje. Sprawa szybkosc systemu a pamiec operacyjna jest
dobrze oparcowana juz. Procesory lubia duze pamieci operacyjne i tyle.
Co doi CD romow to wystarczy 4X (warto miec 4X ale juz nie warto miec
6X, ) co do monitora to jesli komputer nie ma byc wykorzystywany do
multimedia czy chociazby do grafiki albo ma byc wykorzystywany 8
godzin dziennie to polecam amber ale w innym przypadku to kolor i to
nawet 17in co powoli staje is standardem.

PS Zgadzama sie ogolnie z Grzegorzem bo trudno nie, a roznice wynikaja
po prostu z tego co on robi ze swoim komputerem a co ja i
prawdowpodnie jakies 80% uzywtkownikow,

__Slawek Duchnowski