Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 14:19:45 MET

> From: W.Macewicz_at_ia.pw.edu.pl (Wlodzimierz macewicz)

> tak!!!! moge przekompilowac kernel, moge zalozyc patche, a w przypadku
> m$ moge tylko klac.

Juz widze te miliony zwyklych userow grzebiacych z miloscia w source
win95, aby cos sobie zmienic...

> Dlaczego mam porzycic win95, przeciez za niego zaplacilem i wymagam
> zeby dzialal zgodnie z oficjalnymi zapowiedziami, Czy ktos mi pozwolil
> na sprawdzenie jak on dziala przed kupnem. Co prawda przy kupnie
> samochodu tez nie daja sie nim przejechac, ale odchylenia parametrow
> zawartych w opisie stanowia podstawe do reklamacji.

O przepraszam, a wersje Test Release to tylko ja mialem! Wiec prosze
nie chrz....., ze nie mozna bylo sobie potestowac!!! Przykro mi, ale
wydaje mi sie, ze sytuacja przedstawia sie nastepujaca: ludzie dziela
sie na: tych co nie maja problemow z win95 (ok. 95%) i tych maja (to
ci co maja Linux).
A tak w ogole: jak mozna miec problem z zainstalowaniem win95???
Przeciez to instalka dla dzieci (ale moze my w Polsce lubimy bardziej
skomplikowane rzeczy - patrz warsztaty samochodowe "Samochody z
wtryskiem to g....., bo nie mozna spalania ustawic!!").
PS. Mnie przy instalacji win95 raz tylko krew zalala, gdy w biosie
mialem ustawione virus warning, a win95 chcial zapisac cos w
bootblocku.
PS2. A samochodem tez mozna pojezdzic. I na gieldzie i u dealera
(oprocz FSO i pokrewnych).

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl
UWAGA! Zmiana adresu!!! Poczte prywatna prosze kierowac
       chwilowo na adresy (najlepiej na REPLY adres):
1. point_at_infonet.wroc.pl
2. rafal_at_arax.ict.pwr.wroc.pl
3. radekp_at_wro.ternet.pl