Re: GUS & PRIMAX

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 14:19:45 MET

> From: Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl>

> To bardziej szczegolowo. Czego brakuje Promax'owi w porownaniu z GUS MAX ?
> bo niedlugo bede w rozsterce :))) a nie chce kupowac max bo on ma
> kupe zlacz do cdrom'ow, ktorych i tak nie wykorzystam. bo mam atapi,
> a z innych sensownych to jedynie scsi.

PRIMAX nie ma 16-bitowego nagrywania. Kiedys w CHIP-ie byly
charakterystyki nagrywania. Tutaj tez Primax lekko odstawal. Primax
ma trzy zlacza CD (bez IDE). A tak w ogole: nie wiem czy warto za
MAX dawac kilka baniek wiecej (2x wiecej). Akurat MAX swojej ceny
wart nie jest.

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl
UWAGA! Zmiana adresu!!! Poczte prywatna prosze kierowac
       chwilowo na adresy (najlepiej na REPLY adres):
1. point_at_infonet.wroc.pl
2. rafal_at_arax.ict.pwr.wroc.pl
3. radekp_at_wro.ternet.pl