Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Wlodzimierz macewicz (W.Macewicz_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 17:46:14 MET

>wiem.......... Tysiace ludzi tego uzywa, robilo beat testing u chodzi

;-) ;-) Teraz jak program wylatuje przy ladwaniu sie to sie nazywa
testowanie alfa, a jak daje sie wywolac to jest test beta ;-)

Ja uzywam TeX-a pod Dosem implementacji p. E. Mathesa od ca 6 lat,
przez 5 lat byla to wersja beta, a nie zlapalem systemu na zadnym
bledzie!!!! poprawiane byly jakies drobiazgi i wprowadzane drobne
ulepszenia, a poniewaz program byl modyfikowany byla to ciagle wersja
beta.

ale sa maluchy i Rolls-Royce, rozniace sie paroma zeczami, ale kazdy z
nich powinien dzialac poprawnie

WM