Re: Urzadzenia w w95

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 09:34:01 MET


lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
>Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
>: Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
>
>: A test powinien byc odwzorowaniem normalnej pracy, tyle ze w
>: kontrolowanych warunkach. Inaczej nie ma sensu. To tak, jakby oceniac
>: samochody po ich odpornosci na upadek z 20m albo max predkosci przy
>: jezdzie do tylu ;)
>
>No, argument z 20m jest o tyle niestosowny, ze takim samochodem nie balbym
>sie jezdzic po autostradach w Polsce. Dla niewtajemiczonych -
>autostrada pod Wroclawiem oprocz tymczasowego lodowiska za Legnica
>ma od lat poprzeczna szczeline co pare metrow. Znajomy juz raz zawieszenie na
>nich zostawil (porzadne, niemieckie auto, tyle ze on lubi przycisnac).
>A druga autostrade w kraju podobno tez mamy.

nie ja wysunalem ten argument. ja z nim polemizowalem.

>Jarek.

-- 
               oOOo      /===================================\
         /=====\__/=====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
         \===================================================/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:40:22 MET DST