Re: Linux, WARP & windoze [Bylo: Zniklo 300 MB ...]

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 08:54:42 MET

Adam Mossakowski napisal(-a) :

> a co maja wspolnego X'y z przystepnoscia ???? i jakiego wymagaja sprzetu
> zeby chodzic z rozzsadan predkoscia ??

GUI! Sami chcieliscie GUI. A jesli chodzi o wymagania (minimalne) to podaje:
. procesor 486DLC (!!!)
. moze byc koprocesor
. 8MB RAM (wymagane)
. troche swapa na dysku (zalecane co najmniej tyle co ram, lepiej 16MB)
. karta graficzna :) np. Cirrus 5422 1MB
. mysz np. Logitech na wlasnej karcie

Zeby nie bylo ze to sa dane z kosmosu to jest to dokladnie konfiguracja
komputera mojego kolegi ktory pracuje na X-ax (normalnie bawi sie na
SUNach). Dodam moze tylko ze X-windows STANDARDOWO daja mozliwosc
virtualnego ekranu. Jeszcze moze ten drobiazg ze po wejsciu w X-Windows nie
zmienia sie WOGOLE srodowisko klasycznie tekstowe (tzn. nie pojawia sie
zaden tryb bycia w windoze ....).

A jesli chodzi o parametry max:
. dual pentium (aktualnie 2 x 75)
. karta graficzna S3 868 2MB
. 32 MB RAM
. 38 MB SWAP
. mysz klasyczna (przepraszam, 3 klawiszowa bo X-windows sa w stanie je
  wykorzystac)

Przy okazji jesli mi powiesz ze te cale findoze najnty fife sa w stanie sie
optymalizowac (no choc troche) pod troche lepszy procesor niz 386 (dla nich
Pentium to tylko 386 z lepszym mnoznikiem) to jestem w stanie przeprosic.
Ale tylko za to ze nie wierzylem w mozliwosci optymalizacji.

> --

> DA_none

- --

Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>

PGP key available: finger wojtekp_at_szarik.tch.waw.pl
Key fingerprint = 8D 80 85 26 9F 55 A6 94 CD F8 85 C5 3F 0A 00 AD