Re: Linux, WARP & windoze [Bylo: Zniklo 300 MB ...]

Autor: Artur Lipowski (artur_at_tpg.krakow.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 10:11:52 MET

Adam Mossakowski wrote:

> a co maja wspolnego X'y z przystepnoscia ???? i jakiego wymagaja sprzetu zeby chodzic z rozzsadan predkoscia ??
Bardzo prosze. 486SX 33MHz + 8MB RAM + prosta karta Cirrus Logic + Linux
+ 24 MB swap-a. Na oko pracowalo szybciej niz Win 3.1 w tej samej
konfiguracji sprzetowej (mowie o pracy w srodowisku typu IDE i pomijam
fakt, ze moglem zapuscic kilka kompilacji rownoczesnie w skonczonym
czasie 8-)).
To bylo srodowisko bez Motif-a, a przy Motifi-e calkiem przyzwoicie
pracuje sie z 486DX2 66 + 16MB RAM.
Nie jest to wprawdzie na tyle szybkie by mogly na tym pracowac
wymagajace programy graficzne lub CAD, ale dla nich zawsze jest za malo
zasobow.

--
Pozdrawiam,
Artur Lipowski