Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 01:11:55 MET

Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl) wrote:
: > From: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
: > Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl) wrote:
: > : b) w drugiej sesji DOS mam uruchomiony NC - formatuje dyskietke w A:
: > Wlasnie zrobilem identyczna probe i o ile mks_vir jest w porzadku,
: > to formatowanie powoduje ze okienka mi sie odswierzaja gorzej niz przez
: > modem 1200.
:
: A moze wiecej pikantnych szczegolow? Dopisz do wczesniejszych punktow
: d) w trzeciej sesji DOS - kopiowanie NC z C: na B: z jednoczesna
: kompresja (alt+F5)
: Nadal nie ma zadnego spowolnienia (zauwazalnego) - okna odswiezane sa
: z normalna szybkoscia (szczerze powiem, ze mnie tez to dziwi).
: Co do ustaw... Hm, od kiedy zainstalowalem win95 ani razu nie

Aaa, wszystko jasne. pisalem o 3.11. Pod 95 faktycznie przylozyli sie
do formatowania, bo wreszcie nie obciaza to tak straszliwie systemu

P.S 95 formatujaca dwie dyskietki naraz jednak troche zwalnia.

J.