Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 01:02:15 MET

On Mon, 18 Mar 1996 21:01:18 +0100 S.Duchnowski wrote:

>NT kasuje pokolei wszystkich przeciwnikow jako OS dla server/client,
>porownaj ile jest networks na NT a ile na OS/2 (nie wspominam UNIX'a)
>NT to przyszlosc.
>Aha wiele aplikacji jest identyczna pod win95 i win NT (win32), zgadza
>sie ?

Problem z tym iz Ty nie chcesz zrozumiec ze to jest STRASZNE nieszczescie.
Bron sobie technologii w95 ile chcesz - i tak wszyscy wiedza ze to kupa
w porownaniu z Unixami czy OS/2.

Zas to iz NT kupa~ nie jest i ze zdobywa sobie coraz wieksze poparcie
(po bardzo chlodnym poczatkowo przyjeciu) jest wlasnie cholerna kupa~
nieszczescia.
I trzeba CHOLERNEJ krotkowzrocznosci zeby sie z tego cieszyc.
Przypomina mi to dokladnie pewna lekcje z "propedeutyki nauki
o spoleczenstwie" (dla mlodszych - to byl taki przedmiot indoktrynacyjny
w srednich szkolach), na ktorej "pan profesor" (.... jego mac')
pokazywal nam mapy swiata: 1920r, 1950r, 1970r - widac bylo jak komunizm
zalewa swiat, i tlumaczyl: czy sie to wam podoba czy nie - komunizm
zapanuje nad swiatem - trzeba sie dostosowac. (w domysle, chyba, lub umrzec)

NIGDY, NIGDZIE i NIKOMU (z wyjatkiem malenkiej grupki beneficjentow danego
systemu) monopol (w jakiejkolwiek dziedzinie, nawet duchowej - patrz dzieje
kosciola katolickiego) nie wyszedl na dobre.

Dlatego powtarzam raz jeszcze - zamiast (wybacz Slawku) z IDIOTYCZNA~
satysfakcja~ pisac: "NT wycina wszystkich konkurentow", nalezy mowic
ludziom by NIE KUPOWALI produktow M$ nawet jesli (co jest wyjatkiem)
sa dobre (vide NT)

Grego

P.S. Znow polecam (bezczelnie) moj posting: "Moralny wybor systemu
operacyjnego"