Re: Caviar 1.6 GB

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 23:13:30 MET

On Mon, 18 Mar 1996, Radoslaw Poplawski wrote:

> Jeszcze jeden powod by polubic Connery. Tansze, masywniejsze. Jedyny,
> ktory widzialem zepsuty, to Conner po jednometrowym skoku na kamienna
> plyte. U mnie przezyl nawet lot z tylnej polki samochodu polaczony z
> uderzeniem w deske rozdz.
> O Caviarach slyszalem, ze 850MB czy 1GB sie "rozhermetyzowuja".
> Tylko slyszalem... Ale w kazdej plotce... :-)

Ja za to bardzo sobie Caviary cenie - przede wszystkim za ich szybkosc (
do niedawna tez za niezawodnosc, ale slyszalem o sypaniu sie 1.6 GB... )
Conner jest mimo wszystko duzo wolniejszy - a Caviar tez umie latac - mi
polecial na beton z 1 metra i chodzi :)))) Apropos rozhermetyzowywania
sie - pierwszy raz slysze zebyu takie cos sie w Caviarach dzialo :)

                                        Jurand