Re: Caviar 1.6 GB

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 00:00:12 MET

> From: "Aleksander Zelazko" <ALEX_at_achilles.wam.lodz.pl>

> Czy ktos z szanownych dyskutantow ma lub mial problemy z
> dyskami CAVIAR 31600 ?
> Prosze o e-mail uzytkownikow.
> Wlasnie poszedl mi drugi taki dysk (zaczyna pokazywac bad sectors).
> Firma wymienia dyski na gwarancje (ten drugi zyskal 750 KB bad w
> ciagu 3 dni pracy po ok 4godz. dziennie).

Jeszcze jeden powod by polubic Connery. Tansze, masywniejsze. Jedyny,
ktory widzialem zepsuty, to Conner po jednometrowym skoku na kamienna
plyte. U mnie przezyl nawet lot z tylnej polki samochodu polaczony z
uderzeniem w deske rozdz.
O Caviarach slyszalem, ze 850MB czy 1GB sie "rozhermetyzowuja".
Tylko slyszalem... Ale w kazdej plotce... :-)

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl
UWAGA! Zmiana adresu!!! Poczte prywatna prosze kierowac
       chwilowo na adresy (najlepiej na REPLY adres):
1. point_at_infonet.wroc.pl
2. rafal_at_arax.ict.pwr.wroc.pl
3. radekp_at_wro.ternet.pl