Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 18:56:23 MET

Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl) wrote:
: Wlasnie mam uruchomione nastepujace taski:
: a) mks_vir w oknie DOS - chodzi, mieli dyskiem az milo
: b) w drugiej sesji DOS mam uruchomiony NC - formatuje dyskietke w A:
: c) na biezaco pracuje w PM - przegladam poczte, odpisuje...
: Zadnego spowolnienia, jedynie podczas przechodzenia z tasku do tasku,
: gdy win musi zamacac twardym wespol w zespol z mks_vir.
: Czyzbym mial tez specjalne win ???

Hm, moglbys podeslac swoje system.ini, dosapp.ini, kluczowe ustawienia
z pif do NC, tudziez priorytety z okienek NC i control panel?
Wlasnie zrobilem identyczna probe i o ile mks_vir jest w porzadku,
to formatowanie powoduje ze okienka mi sie odswierzaja gorzej niz przez
modem 1200.

Jarek.