Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Sat 16 Mar 1996 - 20:51:41 MET

> From: Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl>

Wlasnie mam uruchomione nastepujace taski:
a) mks_vir w oknie DOS - chodzi, mieli dyskiem az milo
b) w drugiej sesji DOS mam uruchomiony NC - formatuje dyskietke w A:
c) na biezaco pracuje w PM - przegladam poczte, odpisuje...

Zadnego spowolnienia, jedynie podczas przechodzenia z tasku do tasku,
gdy win musi zamacac twardym wespol w zespol z mks_vir.
Czyzbym mial tez specjalne win ???

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl
UWAGA! Zmiana adresu!!! Poczte prywatna prosze kierowac
       chwilowo na dwa adresy:
1. point_at_infonet.wroc.pl
2. rafal_at_arax.ict.pwr.wroc.pl

Wszystkich zainteresowanych przepraszam za zwloke w odpisywaniu na listy,
ale jestem przygnieciony korespondencja i klopotami technicznymi.