Re: Linux, WARP & windoze [Bylo: Zniklo 300 MB ...]

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 17:07:06 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: Zrozumialem. Ale i tak sie nie podporzadkuje :)) Wyobraz sobie biblioteke w
: ktorej ma pracowac system biblioteczny. Znane mi sa ze dwa-trzy mozliwe
: rozwiazania ktore bazuja na koncowkach na m$ (dokladniej na Netscape lub na
: swoim wlasnym kliencie). Problem w tym ze na serversze MUSI chodzic UNIX.

He, he. NIE MUSI. A za rok NIE BEDZIE, na 90%. Rozwiazaniem ktore lada moment
wejdzie w powszechne uzycie bedzie NT+server MS/netscape+server bazy
danych na NT.
Wejdzie oczywiscie dlatego ze NT jest juz chyba obecnie preferowanym
systemem na 'serwer biurowy'.

Zeby bylo smieszniej, MS sie obecnie chwali, ze ich SQL server jest
najszybszy, z parametrem cos 3700 transakcji na minute. Pytanie do
fachowcow: czy to prawda (tzn czy nikt nie potrafi szybciej, bo wierze,
ze w jakis optymalnych warunkach tyle wyciaga).

P.S. Czytaliscie WWW MS i Netscape? Podoba mi sie walka, juz prawie na noze
     i zadna ze stron nie stroni od chwytow ponizej pasa.

Jarek.