Re: reklama dla gupka

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 11:42:00 MET

On 17 Mar 1996 09:23:35 GMT, macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej
Pilichowski) wrote:

>Tomek Jaœiński (tomjas_at_waw.pdi.net) wrote:
>
>Hej,
>
>: 1. Prosze wziac pudelka od uzywanych przez siebie systemow operacyjnych.
>: 2. Prosze przeczytac zawarte na nich informacje.
>: 3. Prosze skonfrontowac je ze stanem faktycznym.
>:
>: Ciekaw jestem jaki jest procent zgodnosci ???
>:
>: Proponuje:
>: OS2 - 30%,
>
>Chyba nie widziales pudelka od OSa. Manual to instalacja + troubleshootings
> [...]

Z tymi "MANUALAMI" to jest swieta prawda. Wystarczy zajrzec do Manuala
do Win95 PL - cos strasznego - rozumiem, ze sa ludzie, ktorzy nie
znaja komputerow i musza sie tego jakos nauczyc, ale czy nie moznaby
napisac choc JEDNEGO rozdzialu dla bardziej zaawansowanych "USERow" ?
Czemu z oryginalnej instrukcji obslugi nie moge dowiedziec sie o
ustawieniach w win.ini, system.ini czy REGISTRY - czy w tym celu bede
musial dokupywac osobne ksiazki (nie chce sie wypowiadac na temat
ksiazek o Win95 dostepnych w ksiegarniach, gdyz sa to wydawnictwa typu
- aby nacisnac lewy klawisz myszy nalezy przylozyc do niego palec
wskazujacy lewej reki i lekko docisnac)

_- Pozdrowienia od pana Henia -_

...bo wam dzis zaspiwa tryjo :
ojciec, wuj i StryjO