Demonstracja sily, bylo Re: reklama dla gupka

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 17 Mar 1996 - 19:50:26 MET

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

>Linux - 85% (zeby nie bylo ze 100%, inna sprawa ze oni nic nie obiecuja :=
>) )

ostatno zrobilem tendencyjna demonstracje sily.
mianowicie pod linux na x-win odpalilem kilkanascie (chyba 20)
animacji *.mpg , poprzez xanim . 16mb ram, 486SX33 .
na ekranie wiecej mi sie nie zmiescilo :))
chodzilo wolno bo wolno. ale wszystkim windowziarzom jedynie galy
wypadaly z oczolodow na podloge i toczyly sie gdzies po katach, jak
zobaczyli ze moge w rozsadnym czasie otworzyc xterminal, i to
wszystko powybijac :))))))