Re: M$ Dial-Up

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sun 17 Mar 1996 - 09:39:39 MET

On 16 Mar 1996 19:53:26 +0100, point_at_infonet.wroc.pl (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>Problemy z zalogowaniem juz rozwiazalem. Okazalo sie, ze po prostu
>brakowalo protokolu TCP/IP w Siec (Panel Sterowania).
>Ale z kolei natrafilem na nastepne:
>1. Dial-Up nie chce automatycznie zalogowac sie do sieci. Musze
>ustawic opcje Pokaz okno terminala po wykreceniu numeru i nastepnie
>recznie wprowadzic login i haslo. Czy mozna to jakos zautomatyzowac
>(na wzor Trumpet Winsock).
>2. M$ Exchange - przy probie zainstalowania wyrzuca komunikat Nie
>moge znalezc wezla pocztowego i koniec. Praca offline.
>
>PS. Uzywam PPP.

> [...]
Radek najprostsze to zainstalowac slip scripting support
Bedzie to w cd rom z win 95 albo na www.microsoft,com razem z extras
ktore sie znalazly tylko na cd rom tak sa tez gotowe przykaldy
skryptow itp
z cd rom: idz do install/deinstall programs > windows setup> copy
from mfr's disc >browse > znajdz admin\apptools\dscript\maplus.inf
na cd a potek juz OK (slip i scripting for dial-up networking) install
ok ok
Zaladuja sie tez przykaldy gotowych skryptow

__Slawek Duchnowski