Re: Win95 i system plikow

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sun 17 Mar 1996 - 09:27:06 MET

On 14 Mar 1996 00:39:08 +0100, jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tomasz
Jarnot) wrote:

>Zrob sam format twardziela i dopiero instaluj Windowsa... 32 bitowy
>system plikow - tego niestety nie rozumiem ( o co ci konkretnie chodzi -
>o 32 bitowy dostep do plikow czy o rozszerzone nazwy ) ?
>
> Jurand

Podpisuej sie pod powyszym, ABSOLUTNIE odradzam instalacje win95 jako
upgrade do win 3.XX. Najpeirw sformatowac potem isntalowac, jesli masz
wersje upgrade to win sie spyta czy masz pierwsza instalke od win 3.xx
jak mu ja pokazesz to dalej bez problemu (czy ktos sporbowal pokazac
isnstalke od win95 zamist win 3.x?)
Win95 chodzilo porzdnie kiedy dopiero zrobilem format a zaladwoalem od
nowa.
PS pO SFORMATOWANIU C:\ STRACISZ cd_rom TAKZE RADZE ZGRAC SOBIE driver
od CD roma na dyskietke

__Slawek Duchnowski