Re: WINDOWS95

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 19:20:02 MET

Czarek to co piszesz to juz jest herezja w 1996 roku. Piszesz o
prgramach napisanych przez programistow aby programisci z nich
korzystali.

On 13 Mar 1996 11:38:19 GMT, ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl (Cezary Lagod)
wrote:
>Przeciez to tylko lenistwo sprawia, ze wiekszosc ludzi uzywa jakis
>Windows z Wordami itp .
Leniwi tez korzystaja komoputerow zamiast usiac do maszyny do pisania
albo lepiej wystukac rysikiem, lenistwo ??
>Ci ktorym chce sie troche wgryzc w TeX'a moga
>zauwazyc, ze jest to troche lepsze niz Word ( masz troche wiecej kontroli
>nad dokumentem, a i z formatem pliku nie ma klopotu :)
Czytaj spedzic godziny na czytaniu manualu zamist produktywnie
pracowac, moja rozumiec twoja myslenie ekonomiczna
>Ale jak musisz szybko
>sie czegos nauczyc , to przyznaje, Word'a mozna sie dosc szybko nauczyc. To
>znaczy, ze siadziesz i wlasciwie od razu mozesz pisac.
Prostota obslugi czo wiecej mozna chciec, jesli wezmie sie pod uwage
ze najwiecej pisza jednak pisarze, sekretarki i dziennikarze zaden a
nie informatycy
>Za to w TeX'u troche
>musisz sobie poczytac, a potem dopiero mozesz cos zrobic.
Niesamowicie produktywne, najlepiej wyslac cala zaloge na
dwutygodniowe kursy doskztalcajace
>Ale jak to ma
>sluzyc profesjonalnym wydrukom, to musi byc troche skomplikowane !
Ze niby co ??
>Wiem, wiem . Dorwal sie gosciu do klawiatury i pisze co mu neuron mu na
>palce przyniesie, ale z tego co wiem, to mozna uzywac TeX'a jako programu do
>pisania pracy na drugi dzien, nawet 20 stronicowej. Po prostu kwestia tego
>kto to bedzie pisal ( czy jakis laik - to bedzie pisal w Word pod MSWin,
>jak bedzie czlowiek znal niezle TeX'a to naprawde moze go wybrac ).
Juz napisalem najwiecej pisza ludzie nie zwiazani z informatyka dla
ktorych opanowanie TEX czy innego zgrzebnego edytora jest bardzo
trudne.
>Co do vi to tez nie moglem sie do niego przyzwyczaic ( ale to tylko wina
>przyzwyczajen ). Do emacs'a jeszcze nie mialem czasu sie porzadnie zabrac,
>ale widzialem jakie sztuki na nim sie wyrabia i to mi wystarczy, zeby go
>uwazac za jeden z najleprzych edytorow ( mimo ze nie jest zgody z
>WordStarem :) ).
PS Prawde mowiac opanowanie wszytkich mozliwosci programow z Ms Office
jest bardzo trudne, ja sam znam tylko to co potrzebuje, to jest
rzeczywicie profejsonalny edytor tekstu zpaewniajacy kompatybilnosc z
wiekszoscia formatow.
PPS Dlugo mozna piane bic fakt jest faktem UNIX zdechl, jesli juz to
Win NT ktore zreszta juz wygladaja (GUI) jak WIN 95, nieprawdaz ??
To ma przyszlosc.

-
(-)Slawek Duchnowski
-