Re: Adresowanie pamieci

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Sat 16 Mar 1996 - 12:53:58 MET

> From: Adam RYBAK <seal_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl>

> czesc,
>
> czy istnieje moze jakas plyta glowna adresujaca np. 12MB RAM?
> chodzi o plyty glowne do Pentium.

Sa plyty, ktore adresuja tylko 4MB RAM. Wydaje mi sie, ze jest
mozliwe wlozenie do takiej plyty jednej czworki i jednej osemki badz
trzech czworek. Wiem, ze plyty Forex maja taka mozliwosc. Ale
odradzam: spadaja osiagi takiej plyty, a po drugie pamieci juz sa
takie tanie, ze naprawde nie warto...

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859)