Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 11:11:02 MET

Hej,

  Jezu -- a zaczelo sie od reklamy...

Dwie uwagi. Mamy dwa multitaskingi -- cooperative i preemtive. W tym
pierwszym jak procesowi nie bedzie sie chcialo puscic dalej iinych procesow
to moze zablokowac caly system. Tak wlasnie jest w Win31. W Win95 ponoc nie,
ale... Ja widzialem, ze jednak mozna puscic tam wlasnie glupiutki programik,
ktory wszystko zatrzyma. Zreszta wierzyc MS -- mam org Win30 i na pudelku
jak byk stoi "multitasking".

Znajomosc przedmiotu -- przydaje sie i laikom. Chociazby po to, zeby nie
kupic malucha, ktoremu odpadaja kolka. A fani Win95 mowia -- po cholere to
wiedziec, to dla sprzetowcow. Ja jednak wole miec pojecie o tym np. jaki
jest system plikow w Win95 i jak bardzo jest on podatny na uszkodzenia.

milego dnia zycze
hej

PS. Ktos moze powiedziec -- a u mnie nic zlego sie nie dzieje. Do czasu...
Bo jak sie stanie to bedzie placz i zgrzytanie zebow.

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
ul. Chodkiewicza 12b/5